دستگاه زردی نوزادان قم

دستگاه زردی نوزادان در قم 09927081022

دستگاه زردی نوزادان قم

دستگاه زردی نوزادان در قم 09927081022

دستگاه زردی نوزادان قم

این پایگاه درباره زردی نوزادان و راههای درمان آن از جمله دستگاه زردی نوزاد یا همان فتوتراپی است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تشخیص زرد نوزاد از روی پوست

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ب.ظ

تشخیص زردی نوزاد

تنها علامت زردی نوزاد زرد شدن سفیدی چشم نوزاد، بدن و مخاط‌های اوست و والدین باید به این علامت پس از تولد نوزاد توجه کنند. بعضا والدین و گاهی پزشکان و پرستاران نیز در ارزیابی زردی اشتباه می کنند. 

برای تشخیص دقیق تر می گویند اگر تنها سر و صورت نوزاد زرد شده باشد و سینه و شکم و سایر اندام‌هایش زرد نباشد به این معناست که عدد زردی بالا نیست اما هرچه زردی از صورت نوزاد پایین‌تر بیاید نشان می دهد که مقدار زردی روبه افزایش است و اگر به پاها برسد یعنی عدد زردی بالاتر و خطرناک تر است.

در اغلب اوقات ارزیابی با چشم متقن نبوده و پزشکان اطفال از نوزاد آزمایش خون نوزاد می گیرند تا زردی و نوع آن را مشخص ‌کنند. دو نوع زردی وجود دارد: زردی غیرمستقیم و مستقیم. معمولا نوزادان دچار زردی غیرمستقیم می شوند که درصورت شدت آن به بافت مغزی آسیب می زند. زردی مستقیم معمولا خطرناک نمی باشد ولی اگر نوزاد دچار ناراحتی کبدی یا عفونت خطرساز است.

علائم دیگر زردی شامل؛ شیر خوب نخوردن،بی‌حالی و یا بالا بودن درجه حرارت بدن یا پایین بودن آن است که در این صورت احتمال خطر بالا می رود و شدیدا نیاز به مراجعه به پزشک است.

برگفته از سایت پرشین لب

اجاره دستگاه زردی قم

09227081022

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی