دستگاه زردی نوزادان قم

دستگاه زردی نوزادان در قم 09927081022

دستگاه زردی نوزادان قم

دستگاه زردی نوزادان در قم 09927081022

دستگاه زردی نوزادان قم

این پایگاه درباره زردی نوزادان و راههای درمان آن از جمله دستگاه زردی نوزاد یا همان فتوتراپی است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

زردی پوست نوزاد

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰ ب.ظ

اجاره دستگاه فتوتراپینشانه های زردی نوزاد

زردی نوزاد نشانه ای از یک بیماری زمینه‌ای بوده و باعث زرد رنگ شدن پوست کودک و همچنین سفیدی چشم‌ها می شود. این وضعیت به علت وجود رنگ دانه زرد صفراوی در خون کودک ایجاد می شود. این رنگ دانه به صورت طبیعی براثر تخریب سلول های قرمز خونی پیر شده ایجاد می گردد. لکن در بعضی از بیماری ها، این رنگ دانه در خون تجمیع شده و باعث زرد شدن رنگ پوست می گردد، برخی شرایط احتمالی که سبب بروز این وضعیت می گردند عبارت‌اند از : هپاتیت ( التهاب کبد) ، انسداد یا ناهنجاری در مجاری صفراوی، و برخی از انواع کم‌خونی .

 

زردی پوست

تغییر رنگ پوست کودک در مسأله زردی نوزادان اغلب با تیره شدن ادرار وی همراه است این پدیده به این دلیل رخ می دهد که رنگ دانه انباشته شده در خون به داخل ادرار سرریز می‌ نماید. همینطور امکان دارد که همراه این علائم ، مدفوع نیز کمرنگ بشود ؛ زیرا دیگر رنگ دانه ای جهت تیره کردن رنگ مدفوع روده وجود ندارد.

 

زردی کودک همچنین در یک سوم نوزادان در طی هفته اول بعد از تولد دیده شده است. این نوع از زردی ،" زردی فیزیولوژیک " نام دارد. تقریباً در تمام این نوزادها هیچ بیماری زمینه‌ای وجود نداشته ودلیل بروز آن تنها این است که کبد و دستگاه گوارش کودک در حال تطابق یافتن با زندگی خارج رحمی است. زردی فیزیولوژیک در نوزادهایی که شیر مادر می‌خورند بیشتر دیده می‌شود و بعد از بررسی‌های لازم  پزشک ، اکثراً نکته نگران کننده‌ خاصی یافت نمی‌گردد.

برگرفته از سایت تبیان

اجاره دستگاه زردی خانگی در قم

09227081022

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی