دستگاه زردی نوزادان قم

دستگاه زردی نوزادان در قم 09927081022

دستگاه زردی نوزادان قم

دستگاه زردی نوزادان در قم 09927081022

دستگاه زردی نوزادان قم

این پایگاه درباره زردی نوزادان و راههای درمان آن از جمله دستگاه زردی نوزاد یا همان فتوتراپی است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

لامپ مخصوص زردی

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۱۲ ب.ظ

لامپ مخصوص زردی نوزاد

یکی از پایه های درمان استفاده از لامپ‏های مخصوص زردی به نام لامپ فتوتراپی است. تابش نور این لامپ‌ها به نوزاد کاهنده زردی نوزادان می باشد. البته در شرایطی که میزان بیلی‌روبین بالا بوده درحدی که نیاز به تعویض خون باشد نمی‌توان از فتوتراپی استفاده کرد. در این میان بسیاری از مادربزرگ‌ها مصرف شیر خشت را در برطرف کردن زردی موثر می‌دانند. دکتر رجبی این موضوع را تأیید می‌نماید و همچنین اظهار می کند: استفاده از قطره خوراکی شیر خشت موجود در داروخانه‌ها همراه با نوردرمانی تا حد زیادی برای درمان زردی نوزادان اثر گذار می باشد.

مهتابی معمولی بر زردی اثر خاصی ندارد

از جمله پرسش‌های متداول والدین از متخصصان کودک این می باشد که جهت درمان زردی نوزاد خود می‌توانند آن نوزاد را در معرض نور مهتابی معمولی قرار دهند؟

 باید گفت اشعه‌ای که از مهتابی انتشار می یابد، مولکولهای بیلی‌روبین‌ رسوب کرده را شکسته و به قطعات ریز تبدیل می‌نماید تا از طریق ادرار نوزاد دفع بشوند، اما این موضوع لازم است که با تجویز پزشک بوده باشد، زیرا مهتابی قابل مقایسه با فتوتراپی و مهتابی مخصوص زردی نیست و انجام خودسرانه این کار و تاخیر در درمان می‌تواند سلامت نوزاد را در معرض خطر قرار دهد.

برگرفته از پریسا اصولی ‌‌در مصاحبه با صفورا رجبی /‌‌ جام‌جم 

اجاره دستگاه فتوتراپی قم

09227081022

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی